Anagrammit sanalle selko

Haulla löytyi 1 tulos. Sana “selko” löytyy Kotuksen Nykysuomen sanalistasta. Sanaluokka: substantiivi.

5 kirjainta

Mikä on anagrammi?

Anagrammi on sana tai ilmaus, joka muodostetaan järjestämällä samat kirjaimet uudelleen. Esimerkiksi samasta kirjainjoukosta voi löytyä useita eri sanoja.

Miten haku toimii?

Kun Käytä kaikki kirjaimet on päällä, tulokset käyttävät koko kirjainjoukon. Kun se on pois päältä, haku etsii myös lyhyempiä sanoja, jotka voidaan muodostaa osasta kirjaimia.

Ristikoiden ja sanapelien apu

Voit syöttää käytettävissä olevat kirjaimet ja säätää minimipituutta. Tulokset järjestetään niin, että pidemmät sanat näkyvät ensin.

Sanaston lähde

Sanasto perustuu Kotimaisten kielten keskuksen Nykysuomen sanalistaan. Lista ei ole tyhjentävä eikä normatiivinen luettelo kaikista suomen kielen sanoista.